-->

Hot News

12 Ağustos 2019 Pazartesi

Adham Nabulsi - Hada Ma Byentasa Şarkı Sözleri

Adham Nabulsi - Hada Ma Byentasa Şarkı Sözleri - Sözlerin Tonu

Adham Nabulsi 8 Ağustos 2019 tarihinde çıkardığı '' Hada Ma Byentasa '' adlı şarkısının sözlerini sizler için paylaştık.



Şarkı: Hada Ma Byentasa
Sanatçı: Adham Nabulsi


Adham Nabulsi - Hada Ma Byentasa Şarkı Sözleri

vhyatk
Beni düğümle
Ve beni tanıyorsun
Neden yemin ederim ve hayatın

Takip takip takip
Zorluklarım kalıyor
Benim geçmiş hareketim

Takip takip takip
Alçakgönüllüce
Unutmak yasaktır

Ma Benitsa'ya bir sonum
Ve eğer tam tersi iseniz
Ben dokunuşun ruhuyum
Başkalarının hissettiğini takdir etmiyorum

Sadece mutluluğu yaşıyorsun
Benimle, ama ikisiyle de yaşadım
Her şey Vicky seni içimde hatırlıyor
Hafızan dükkanı durdu

İlginizi Çekebilir = MERO feat. BRADO - OLE OLE Şarkı Sözleri

Adham Nabulsi - Hada Ma Byentasa Şarkı Sözleri Orijinal Hali

وحياتك
حضلني عقدة حياتك
وانت بتعرفيني
لما احلف وحياتك

يلي متلي
صعبي يبقى
فعل ماضي وكان

يلي متلي
بكل تواضع
محرّم على النسيان

أنا حدا ما بينتسى
و لو انت مثلتي العكس
أنا الروح ال بلمسا
ما بتقدر بغيري تحس

انت عايشة سعادة إلا
معي بس عشتيها كلا
كل شي فيكي بذكرك فيي
ذاكرتك وقفت محلا

Sözlerin tonu sitesi hiçbir şekilde paylaşılan konudan doğacak sıkıntılardan sorumluluk kabul etmemektedir. Sitenin sözleri başka kaynaklardan yararlanılarak paylaşılmıştır. Şarkı sözleri bulabileceğiniz en iyi adres.

This post have 0 yorum


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post