-->

Hot News

29 Ocak 2020 Çarşamba

Zeynep Bastık - Çukur Şarkı Sözleri

Zeynep Bastık - Çukur Şarkı Sözleri - Sözlerin Tonu
Zeynep Bastık - Çukur Şarkı Sözleri
Zeynep Bastık 21 Ocak 2020 tarihinde çıkardığı '' Çukur '' adlı şarkısının sözlerini sizler için paylaştık.

Söz: Zeynep Bastık
Müzik: Zeynep Bastık & Çağrı Telkıvıran


Zeynep Bastık - Çukur Şarkı Sözleri

Tenim söver dilim döver
Gitmem yine de
Çıkmazda aklım
Benden ne yarattın
Hiç gitme diye
Büyüler yaptım
Görüyorum önümde
Bitmeyecek sensizliği
Ben biliyorum
Sen asla bilme bensizliği

Bakınız = Ufuk Beydemir - Ay Tenli Kadın Şarkı Sözleri

Alışırsın diyorsun
Ben buna hiç alışamam
Ürküyorum diyorsun
Beni de anla o zaman
Çok yalnızım çok
Ama asla yalnız kalamam
Korkma o çukurdan
Seni ben alıcam

Sözlerin tonu sitesi hiçbir şekilde paylaşılan konudan doğacak sıkıntılardan sorumluluk kabul etmemektedir. Sitenin sözleri başka kaynaklardan yararlanılarak paylaşılmıştır. Şarkı sözleri bulabileceğiniz en iyi adres.

This post have 0 yorum


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post