-->

Hot News

12 Ekim 2018 Cuma

Öykü Gürman & Resul Dindar - Sarıl Bana Şarkı Sözleri

Öykü Gürman & Resul Dindar - Sarıl Bana Şarkı Sözleri - Sözlerin Tonu

Öykü Gürman & Resul Dindar 19 Eylül 2018 tarihinde çıkardığı '' Sarıl Bana  '' adlı şarkısının sözlerini sizler için paylaştık.

Söz - Müzik: Sen Anlat Karadeniz - Saril Bana-Ender Gunduzlu


Öykü Gürman & Resul Dindar - Sarıl Bana Şarkı Sözleri

Sarıl bana 
Tenim sende soğumadan
Sarıl bana
Yüreğim kurumadan
Sarıl bana 
Gözlerim kapanmadan

Sarıl bana sarıl da
Sarıl bana sarıl da

Canı cana katsan da
Aşkın ile yaksan da


Nakarat
Vazgeçmedum sevmekten 
Korkmam inan ölmekten

Canı cana katsan da
Aşkın ile yaksan da

Nakarat
Vazgeçmedum sevmekten
Korkmam inan ölmekten

Ben ölürken
Uyu sevduğum
Dünya bu kadar
Sensiz hiçim

Öyle bir sevdaluk bu
Öyle derin
Öyle bir sevdaluk bu
Öyle derin

Canı cana katsan da
Aşkın ile yaksan da

Nakarat
Vazgeçmedum sevmekten
Korkmam inan ölmekten

Canı cana katsan da
Aşkın ile yaksan da

Nakarat
Vazgeçmedum sevmekten
Korkmam inan ölmekten


Sözlerin tonu sitesi hiçbir şekilde paylaşılan konudan doğacak sıkıntılardan sorumluluk kabul etmemektedir. Sitenin sözleri başka kaynaklardan yararlanılarak paylaşılmıştır. Şarkı sözleri bulabileceğiniz en iyi adres.

This post have 0 yorum


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post