-->

Hot News

27 Ekim 2019 Pazar

Mabel Matiz - Gözlerine Şarkı Sözleri

Mabel Matiz - Gözlerine Şarkı Sözleri - Sözlerin Tonu
Mabel Matiz - Gözlerine Şarkı Sözleri
Mabel Matiz 24 Ekim 2019 tarihinde çıkardığı '' Gözlerine '' adlı şarkısının sözlerini sizler için paylaştık.


Söz: Mabel Matiz
Müzik: Mabel Matiz ve Sezen Aksu


Mabel Matiz - Gözlerine Şarkı Sözleri

Yar bulamadım yerimi
Yetiş ya Nûr, yağdır mümkünleri
Yalın ayak yürüdüm geldim
Aşksa tabu, aştım müşkülleri

Yarimin yelkeni olsa
Yelleri alsa gelse
Dut gibi sarhoş akşamda
Mevlam muradım’ verse
Ahlarımı da duysa

Çünkü gözlerine ay anam, gözlerine
Hastayım, aşıgım köz dillerine
Çöz beni saçılayım, eldir dügme!
Sevdim cânını cânım, el neyime!

İlgili ŞarkıMabel Matiz - Boyalı Da Saçların Şarkı Sözleri

Sözlerin tonu sitesi hiçbir şekilde paylaşılan konudan doğacak sıkıntılardan sorumluluk kabul etmemektedir. Sitenin sözleri başka kaynaklardan yararlanılarak paylaşılmıştır. Şarkı sözleri bulabileceğiniz en iyi adres.

This post have 0 yorum


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post