-->

Hot News

29 Nisan 2020 Çarşamba

Irmak Arıcı - Kula Bela Şarkı Sözleri

Irmak Arıcı - Kula Bela Şarkı Sözleri - Sözlerin Tonu
Irmak Arıcı - Kula Bela Şarkı Sözleri
Irmak Arıcı 27 Mart 2020 tarihinde çıkardığı '' Kula Bela '' adlı şarkısının sözlerini sizler için paylaştık.

Söz: Irmak Arıcı
Müzik: Irmak Arıcı

Irmak Arıcı - Kula Bela Şarkı Sözleri

Sana da yazık bana da yazık
Sustum diye böylesi atma kazık
Zalim der kimileri
Sevdim bi deliyi
Bilmedi değerimi ah be yazık
Geldiyse sonu

Bakınız = Cem Belevi - Buz Yanığı Şarkı Sözleri

Zaman yazsın onu
Bana tek çare yine benden olur
Duysa figanımı kahrolur
Yine de susar bu gönül sana
Ah etmez aslında
Dermanı bulamadım da
Adın kula bela...

Sözlerin tonu sitesi hiçbir şekilde paylaşılan konudan doğacak sıkıntılardan sorumluluk kabul etmemektedir. Sitenin sözleri başka kaynaklardan yararlanılarak paylaşılmıştır. Şarkı sözleri bulabileceğiniz en iyi adres.

This post have 0 yorum


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post