-->

Hot News

4 Ağustos 2019 Pazar

Irmak Arıcı & Mustafa Ceceli - Mühür Şarkı Sözleri

Irmak Arıcı & Mustafa Ceceli - Mühür Şarkı Sözleri - Kurgu Gücü

Irmak Arıcı & Mustafa Ceceli 10 Temmuz 2019 tarihinde çıkardığı '' Mühür '' adlı şarkısının sözlerini sizler için paylaştık.



Söz: Irmak Arıcı
Müzik: Irmak Arıcı


Irmak Arıcı & Mustafa Ceceli - Mühür Şarkı Sözleri

Duydum ki biri yar olmuş sana
Aşkın zehrolmuş bana
Sevdan cehennem kalbin mesken
Oldu ama ömrüm deme ona
Yandım yandım yandım Allahım
Beni sana küstüren kadere ahdım
Yıllar yollar kaybım oldular
İhanetin mührü çözdü hadi bana eyvallah

İlginizi Çekebilir = Irmak Arıcı - Gece Gibi Gönlün Şarkı Sözleri

Sözlerin tonu sitesi hiçbir şekilde paylaşılan konudan doğacak sıkıntılardan sorumluluk kabul etmemektedir. Sitenin sözleri başka kaynaklardan yararlanılarak paylaşılmıştır. Şarkı sözleri bulabileceğiniz en iyi adres.

This post have 0 yorum


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post