-->

Hot News

4 Ağustos 2019 Pazar

Sıla - Karanfil Şarkı Sözleri

Sıla - Karanfil Şarkı Sözleri - Sözlerin Tonu

Sıla 26 Temmuz 2019 tarihinde çıkardığı '' Karanfil '' adlı şarkısının sözlerini sizler için paylaştık.



Söz: umutyaşarsarıkaya/sılagençoğlu
Müzik: umutyaşarsarıkaya/efebahadır


Sıla - Karanfil Şarkı Sözleri

oysa kendimden emindim
ona bir anda suç oldum
heder etti keyfe keder
beni kafesledi kuş oldum
hiç olmazsa yılda bir gün
an beni al bir karanfil tak

İlginizi Çekebilir = Eypio - Umudum Kalmadı Şarkı Sözleri

benden olsun bir sigara yak
bana kor olsun
hevesliydim önceden
saymayı bıraktım kaç oldum
deli esti savurdu rüzgar
kurunun yanında yaş oldum


Sözlerin tonu sitesi hiçbir şekilde paylaşılan konudan doğacak sıkıntılardan sorumluluk kabul etmemektedir. Sitenin sözleri başka kaynaklardan yararlanılarak paylaşılmıştır. Şarkı sözleri bulabileceğiniz en iyi adres.

This post have 0 yorum


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post