-->

Hot News

9 Ağustos 2019 Cuma

Norm Ender - O Zaman Dans Şarkı Sözleri

Norm Ender – O Zaman Dans Şarkı Sözleri - Sözlerin Tonu

Norm Ender 3 Şubat 2017 tarihinde çıkardığı '' O Zaman Dans '' adlı şarkısının sözlerini sizler için paylaştık.

Söz: Norm Ender
Müzik: Norm Ender


Norm Ender – O Zaman Dans Şarkı Sözleri

Verse 1:
Hadi yeni gün yine dün gibi hayat
Arada bir şaka yapıyor o da bayat
Artık bir şey olmalı hemen ansızın
Kendimi bildiğimden beri şansızım

Bir şirket açsam iki güne batar
Kimi sevsem anında trip atar
Bu ne iş güç, dert, aşk panik atak
Bir kupon yaptım bak o da yatar

Nereye kadar bunu hiç bilemiyorum
Ben Çarşı gibiyim hep direniyorum
Bak aramıyor o geveze aşkım bile
Ama bil sana çok pis bileniyorum

Zar zor çekiyorum kefalle sazanı
Bir de gönül istiyor kalpte yazanı
Bu böyle gitmez de yok sorun ne
Hedef ben miyim felek zorun ne

İlginizi Çekebilir = Norm Ender - Kaktüs Şarkı Sözleri

Nakarat:
Bize de güler hayat bu derdim
Güleceği yok ne hale geldim
Tamam anladım bende yok şans
Eh hadi bari sen gör be tanrım
Neyim kaldı? O zaman dans
Renk, dans, renk
Ben mi çekeceğim? Aynen öyle
Yapma stres işte böyle
Deli gibi çıldır

Verse 2:
Aşkı da parayı da bulamayacağım
Homie serseriyim ben adam olamayacağım
Biri hayatın anlamını söylese
Bak eminim ben onu da duyamayacağım

Bana dünya koş sürekli maraton
Hep başa dönüyor gıcık ve monoton
Hiç bitmiyor hoş trendi modası
Sana ne desem boş be lanet olası

Hadi gel gör yaşa öl bu mu olay
Aşk dediğin şey bile dile kolay
Bu basit sistemin ayarlı töresi mi?
İnsan sevdiği şeyin hep kölesi mi?

Takıldım ben de kendi yoluma
Sorular filozof ya da deli yapar
Bu böyle gitmez de yok sorun ne
Hedef ben miyim felek zorun ne

Nakarat:
Bize de güler hayat bu derdim
Güleceği yok ne hale geldim
Tamam anladım bende yok şans
Eh hadi bari sen gör be tanrım
Neyim kaldı? O zaman dans
Renk, dans, renk
Ben mi çekeceğim? Aynen öyle
Yapma stres işte böyle
Uçuyoruz bebeğim

Sözlerin tonu sitesi hiçbir şekilde paylaşılan konudan doğacak sıkıntılardan sorumluluk kabul etmemektedir. Sitenin sözleri başka kaynaklardan yararlanılarak paylaşılmıştır. Şarkı sözleri bulabileceğiniz en iyi adres.

This post have 0 yorum


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post