-->

Hot News

9 Ağustos 2019 Cuma

Yıldız Tilbe - Aklım Hep Sende Şarkı Sözleri

Yıldız Tilbe - Aklım Hep Sende Şarkı Sözleri - Sözlerin Tonu

Yıldız Tilbe 7 Ağustos 2011 tarihinde çıkardığı '' Aklım Hep Sende '' adlı şarkısının sözlerini sizler için paylaştık.



Şarkı: Aklım Hep Sende
Sanatçı: Yıldız Tilbe


Şarkıcı ve Şarkı Adı Yazılacak


Nefesinin uzağında, feleğin kör tuzağında
Görmediğim yar bana merakta
Buraları boş gönül diyor koş
Zaman geçmeden ooooo

İçerde dışarıda olsun gözüm üstünde, üstünde
Başına bir hal gelmesin elim üstünde, üstünde

Sayılmakla geçer mi günler
Ayrılık ölümden de beter
Birkaç saat neyi halleder
Yaralı garip gönlümde

İlginizi Çekebilir = Melek Mosso - Vursalar Ölemem Şarkı Sözleri (Yıldız Tilbe Cover)

Çok özledim çaresizim
Kim anlar ki ne haldeyim
Bari sen affet sevgilim
Aklım hep sende hep sende

Çok özledim çaresizim
Kapılar kitli neyleyim
Bari sen affet sevgilim

Aklım hep sende hep sende

Döneceğim bekle beni
Sakla kalbinde aşkımı
Ben bir anlık unutmadım
Uzun kara saçlarını

Sayılmakla geçer mi günler
Ayrılık ölümden de beter
Birkaç saat neyi halleder
Yaralı garip gönlümde

Çok özledim çaresizim
Kim anlar ki ne haldeyim
Bari sen affet sevgilim
Aklım hep sende hep sende

Çok özledim çaresizim
Kapılar kitli neyleyim
Bari sen affet sevgilim
Aklım hep sende hep sende

Sözlerin tonu sitesi hiçbir şekilde paylaşılan konudan doğacak sıkıntılardan sorumluluk kabul etmemektedir. Sitenin sözleri başka kaynaklardan yararlanılarak paylaşılmıştır. Şarkı sözleri bulabileceğiniz en iyi adres.

This post have 0 yorum


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post