-->

Hot News

5 Aralık 2020 Cumartesi

Resul Dindar - En Sonum Şarkı Sözleri

Resul Dindar - En Sonum Şarkı Sözleri
Resul Dindar - En Sonum Şarkı Sözleri

Resul Dindar 28 Kasım 2020 tarihinde çıkardığı '' En Sonum '' adlı şarkısının sözlerini sizler için paylaştık.



Söz: Zeki Uçkan
Müzik: Zeki Uçkan

Resul Dindar - En Sonum Şarkı Sözleri


Ayriluk ateşinde 
Yakma bi daha yakma
Yüreğum ellerunde
Sakın daha bırakma

Umudumsun, yolumsun
Kanadumsun, kolumsun
Sevdan huzurdur bana
Sen benum en sonumsun


Ben sensuz edemedum
Uzağa gidemedum
Kendumden vazgeçtum da
Senden vazgeçemedum

Umudumsun, yolumsun
Kanadumsun, kolumsun
Sevdan huzurdur bana
Sen benum en sonumsun


Sözlerin tonu sitesi hiçbir şekilde paylaşılan konudan doğacak sıkıntılardan sorumluluk kabul etmemektedir. Sitenin sözleri başka kaynaklardan yararlanılarak paylaşılmıştır. Şarkı sözleri bulabileceğiniz en iyi adres.

This post have 0 yorum


EmoticonEmoticon

This Is The Newest Post
Previous article Previous Post