-->

Hot News

5 Aralık 2020 Cumartesi

Şehinşah - Kunteper Şarkı Sözleri

Şehinşah - Kunteper Şarkı Sözleri
Şehinşah - Kunteper Şarkı Sözleri

Şehinşah 4 Aralık 2020 tarihinde çıkardığı '' Kunteper '' adlı şarkısının sözlerini sizler için paylaştık.



Şehinşah - Kunteper Şarkı Sözleri


Gücenme 
Düşünsünler
Mükemmel 
Yürüttün sen 
Düşen de yürüdün hep 
Yükseldin sürünürken 
Güvendin Brütüs e
Bir değil sürüsüne.
Hepsinin Gül yüzüne 
Hasetten üzülsünler
Nabersiniz dümdükler.
Affettim büyüdükçe 
Yürür it ürüdükçe
Kervan iz düşümümde.
Biraz gülümse lütfen.
Açsın yüzünde güller 
Arın mümkünse dünden 
Veya üzülme tümden 
Yaptığım halt çıkınca rayından 
Işıklar altında fısıldar hakkımda
Gıcıklar ağzında yarak gibi 
Geveler adımı velhasım şah 
Her haltın farkında.
Salınma karşımda 
Çakılmaz amcıına 
Canımdan aldın ya


Kalmadı saygım da
Hayatsız yargıçlar yargılar 
Akıllarınca
Zavallı kadın ayart algıları kamçınla
Bak azcık yaptığında kafanı kaldır da.
Babana kriz geçirten ananın Aynından 
Manasız gaspınsa vasatın altında 
Katarsın varlığına anlam zararınla.
Taşıyamayacağım kadaar çok Allah ım!
Üstüme kurulmuş onca hayâsız
Zan altında kaldım 
Ya kaldır ya aldır yanına boka sardı 
yok Artık o gamsız!!!
Zan altında kaldım 
Ya kaldır ya aldır yanına boka     sardı 
yok Artık o gamsız!!!
Öyle değil bizim kisi 
Sözde değil ilişkimiz
Özde dön de göstereyim 
Gözlerinle gör bebeğim
he.
Döner örselenen her şey Öfke nöbetlerine  
Görenler der ölmemesindense ölse en iyi şeyn!!!
Yeri değil 
Değil de neresi yeri 
Benim yerime geç
İzle bir penceremden seni 
Benimse bence gerçeği 
Delillerle geldim geri
Dünyanın en iyisi yok bi tebrik edeni!!!
İstisna istisna
Tarifsiz bir his istisna
Dinleyin lan 
Ben tillah  
Siz şahitsiniz
İstisna 
Evreni içtim kustum kaç gezegeni 
Dizdim vurdum git say 
Henüz çıkmadı bir istisna
Kanılarıma göre çıkmayacak da.
Trende bakan öküzler aranızda
Dümdüz bi götsün götümle gülüyorsam sana kızma
Öykünmem para gırla 
Kıskançlıktan ağla zırla 
Gelinim sen anla tabi de söylüyom alayına
Panayıra döndürdüğünüz davaya
Dayanmayın yapamayınca birden kafatasçıya bağlamayın 
Auto tunesuz adamsanız o kadar havlamayın 
Kancık gibi ağlamayı bırakıp akışta kalın 
Cebimizde arpalar 
Peşimizde markalar 
Geçinirken paranla 
Geçinilmez adamlar
Gelir elimizden yaratmak 
Değil elinizde savaşmak 
Verir yerinize karar Şah 
Emir verilince yapanlar 
Bağımlılıklarım beni ele geçirmişti 
Malcom x in kokainman günleri gibiydi
Bitti. 
Şimdi 
Güç benim 
Değişti
Kisvem iyimi 
Sikiyim rütbeni 
Değilsen benim birliğimden!!!
Birimiz hepimizmiş fıs!!!
Minicik şeyinizmiş asıl konu 
Sırf içinizdeki pisliğin dışa vurumu
Silinip gideceksiniz hepiniz 
Yazıyorum na buraya hafız!
Kışkırttınız harcanacaksınız
Kızdırdınız katlanacaksınız 
Bıktırtırdı şu saltanat aşkınız 
Kunteper de 
3
Sefer
Düzmeye gelicek
Doyamayan üsteler
Domalın yeter hepinize tek!


Sözlerin tonu sitesi hiçbir şekilde paylaşılan konudan doğacak sıkıntılardan sorumluluk kabul etmemektedir. Sitenin sözleri başka kaynaklardan yararlanılarak paylaşılmıştır. Şarkı sözleri bulabileceğiniz en iyi adres.

This post have 0 yorum


EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post